środa, 4 lutego 2009

Off to see the Wizard!

wizard4

The Wizard of Oz is one because... because of the wonderful things he does! Może są wśród publiczności inni fanatycy tego osobliwego rymu? OK - trzy paski mam od Marca Jacobsa, ale ogólnie to z second-handu :-D Espadryle w lutym? Bo mi zbrzydła zima i potrzebowałam chwili w paskach. Paskach na butach, na spodniach i paskach włosów na twarzy. Kupiłam takie trzy koszulki (przecież jestem Dorotką!), a na jednej jest wielki Tin-man i napis: "A well-oiled machine!". Ta właśnie jest dla Anny. A ja mam dwie XLki - stąd te paski... Let's follow the yellow brick road... tzn. nach Kansas! Aber wo ist Toto, der Hund? Powiedzmy, że porwała go ta wielka wichura :-P


wizard1

wizard3

wizard2

wizard5

Królowa Oz ma na sobie:

koszulkę z Wizardem, Zara sale,
spodnie, Pull&Bear (bardzo lubiane),
marynarkę w granacie, HM Divided,
espadryle w paseczki, KappAhl,
trzy paski, wszystkie vintage'owe (zbieram)