środa, 3 grudnia 2008

Techniczna przerwa.

Prawda jest taka, że najpierw muszę trochę nauczyć się robić zdjęcia :-p Mam nadzieję, że ciągle będzie tak jak teraz - że za każdym razem, kiedy patrzę na nowe zdjęcie, ropiera mnie duma, a jednocześnie te sprzed tygodnia wydają mi się beznadziejne. To się u człowieka nazywa rozwój. No cóż - jak widać, owa wiara, że kiedyś zostanę nowym Helmutem Newtonem jest póki co niezachwiana :-DDD W kwestii komentarzy - nie uważam, żeby były one w tym blogu potrzebne: wedle mojej impertynenckiej idei nie jest właściwe komentowanie stricte pozytywne, a komentowanie negatywne jest niemożliwe. Ta aporia, odnaleziona w samej idei komentarza, zmusiła mnie do ich wykluczenia :-))) I oby to był dobry i rozwojowy rok, gloria in excelsis deo.

Image Hosted by ImageShack.us