piątek, 19 grudnia 2008

NUDE NUDE NUDE

Niedawno, podczas szukania czegoś w piwnicy, stwierdziłam, że panują tam idealne warunki oświetleniowe. Idealne? Może raczej interesujące! W każdym razie, natychmiast przyszło mi do głowy, żeby wypstrykać tam coś w kolorze nude. Kolory nude są niebezpieczne - pogrubiają. Ja sama nie przepadam za monochromatycznością, ale jeśli próbuję sobie uzmysłowić elegancki strój, to wyświetla mi się albo nude, albo czerń. Ten nudowy zestaw wydaje mi się bardzo milusiński. Muszę przyznać, że idea zakładania białych rajstop zaświtała mi dopiero po lekturze różnych blogów szafiarskich - teraz uważam białe rajtki za genialne! Natomiast o książeczce, którą uwieczniłam na zdjęciach, napiszę wkrótce w blogu tym lub owym... Buty HM - tak wiem, są prześliczne, sama jestem w nich zakochana, lecz chodzenie w nich to gehenna - raczej buty do wnętrz.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Królowa piwnic ma na sobie:

bluzkę z aplikacją, AE Wileńska,
spódnicę Laurel, vintage,
rajstopy Calzedonia,
buty HM,
pasek HM,
futrzaną kurtkę z królika, vintage,
torebkę M axessories, outlet.