środa, 21 października 2009

Zasłony twojej babci


Kwiatowe wzory są w modzie już od dobrych kilku sezonów. Mnie osobiście dotknęła mania florali, gdy zobaczyłam słynną kolekcję McQueena, ale w modzie przecież minęły już od tego czasu wieki! Nie wyobrażam sobie za to, że jakaś kobieta mogłaby obojętnie i bez złapania kwiatowego bakcyla przejść obok jesiennej kolekcji Paula Smitha. Ten look jest dla mnie jesiennym ideałem, szczególnie jego kolorystyka wydaje mi się genialna. Swoje inspiracje modą z wybiegów można próbować zrealizować przy pomocy łatwo dostępnych w second-handach angielskich tkanin zasłonowych i obiciowych. Ja swoją spódnicę w różę wytworzyłam z czegoś, co przedtem było dżersejowym woreczkiem na pościel! Tkanina jest gruba, elastyczna i nigdy się nie mnie. Do tego te róże są wyjątkowo... realistyczne. Nastały ciężkie czasy dla bloggerów/fotografów - ciemno i deszczowo. Kwiatowe wzory to świetny pomysł na rozchmurzenie tych słotnych dni...



Bluzka typu Izaura, Stradivarius (można powiedzieć: stara jak świat!),
pasek, Zara,
skórzane botki, Vintage,
spódnica, wytwór własny.